5 juni 2017

Hugs & Kisses

Hoi hoi,

Het kan jullie misschien niet ontgaan zijn dat afgelopen donderdag de nieuwe catalogus is ingegaan. En wat is hij gaaf!! Inmiddels staat deze al aan de rechterkant op mijn blog onder het bannertje 'Catalogus', dus als je het nog niet hebt gezien zou ik zeker weten ff spieken! Het is natuurlijk wel veel leuker om de papieren versie door te bladeren en die kan ik je opsturen tegen verzendkosten van 3,50 euro of als je in Deventer woont bezorg ik hem gratis.

Ik heb in de tussentijd dat het hier zo rustig was op mijn blog niet stil gezeten. Ik heb tal van voorbeelden gemaakt voor mijn Catalogus Launch Party die ik afgelopen zaterdag gaf, en deze zal ik binnenkort op mijn blog posten.

Om te beginnen met de onderstaande kaart heb ik de bundle 'Lovely Inside & Out' gebruikt met bijpassende tekst framelits. De framelits heb ik in het negatief gebruikt met 'Gold Foil Sheets'.
Samen met 'Rich Razzleberry' en de nieuwe In Color 'Berry Burst' vormt dit een mooie frisse kleuren combinatie. Tevens heb ik uit de stempelset 'Oh So Electic' de plusjes gestempeld, nu al 1 van mijn favoriete stempelset uit deze catalogus! 

Spotten jullie ook de nieuwe 'Gold Faceted Gems' op de kaart?
De spetters op de achtergrond heb ik gedaan met de Wink of Stella in de kleur goud :)

Gebruikte items:

En, hebben jullie al een favoriete stempelset uit de nieuwe catalogus? Ik ben heel erg benieuwd!!

Heel erg bedankt voor jullie bezoekje en een fijne week gewenst! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Chantal...alles past weer mooi bij elkaar!
    Gaaf die word Thinlits...jammer dat ze zo prijzig zijn!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen