17 juli 2017

Lemon Zest

Hoi hoi,

Hebben jullie ook een voorkeur voor bepaalde type stempels? Ik wel! Ik weet dat ik stempels met bloemen vaak erg mooi vind, dat is geen geheim. Maar waar ik mijzelf meer over verbaas is dat fruit- stempels al gauw op plek 2 komen te staan... Zo zag ik de set 'Lemon Zest' en ik was meteen verkocht! Stampin' Up! had al eerder fruit stempels in het assortiment, en ook die hadden een groot heb gehalte. Echter bleven ze ongebruikt in de kast liggen, zo zonde :(  Deze keer moest ik echt aan de slag met de set en zo gezegd, zo gedaan ;)

Mocht je mijn vorige berichten hebben gezien, dan heb je wellicht gemerkt dat ik helemaal in de ban ben van de embossing paste. Ook op dit kaartje vond ik het een hele leuke toevoeging aan het geheel.

Elk stukje fruit plus de achtergrond zijn allemaal in verschillende fleurige kleuren. Om het daarom niet te druk te laten lijken heb ik het verder erom heen zeer rustig gehouden.

Gebruikte items:


Wat zijn jullie favoriete stempels, daar ben ik oprecht benieuwd naar!
Een fijne maandag gewenst en tot de volgende keer! X





Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. wat een leuk en fris kaartje..ik ben ook meer bloemen type maar vind deze kaart heel leuk!!
    (ik maak vaak fruitkaarten voor beterschap maar HB is ook super zie ik nu...)
    Groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen