6 juli 2017

Oh So Eclectic!

Hoi hoi,

Vorige week hield ik weer een Koffie & Kaart bij mij thuis en gingen we aan de slag met onderstaande kaart. Voor deze kaart heb ik de set 'Oh So Eclectic' gebruikt met de bijpassende framelits. De kaart is geïnspireerd door een kaartje uit de Stampin' Up! catalogus op op pagina 132, maar dan wel weer vertaald naar mijn stijl natuurlijk!


Gebruikte items:

                                                                                                                                                                    


Vanaf vandaag t/m 31 juli zijn er 'Bonus Days' bij Stampin' Up!. Dat betekent bij elke 60,- euro dat je bij mij besteld je een 6,- euro kortingscoupon krijgt voor een volgende bestelling in de periode van 1 t/m 31 augustus! Hoe cool is dat?! Dus door leuke spullen te bestellen, krijg je alleen nog maar meer korting op nog méér leuke spullen? Ehhh, jep!!
Ik doe daarom morgen een verzamelbestelling uit! Stuur voor vrijdag 7 juli 12:00 uur je bestelling door naar loveforstamping@outlook.com, en ik zorg dat het allemaal in orde komt!

                                                                                                                                                                     


Ook staat mijn volgende Koffie & Kaart weer gepland voor woensdag 26 juli! Lijkt het je leuk om te komen geef je dan op via loveforstamping@outlook.com.

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer Chantal...leuk gedaan met leuke spulletjes!
    26 april koffie en kaart???? Klopt dat wel?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen